Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2010 08:25 - Благодарение на хранителните добавки оцелях
Автор: wesip Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1025 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравни резултати:
Желязка Димитрова – 28 год. – гр. Поморие

Данните са предоставени от майка ми Маргарита Димитрова

В края на м. Май 2002 година моята дъщеря вдигна висока температура до 39 градуса. Получи натравяне на организма с антибиотици. Наложи се спешна операция на коремната област. След което изпадна в кома – 40 дни, поставена на командно дишане.

С наше съгласие и с помощта на нейния спонсор Йорданка Ганчева, Гергана Димитрова и Наталия Вълканова решихме да й даваме от добавките на компания Vision чрез сонда. Сутрин разтваряхме в дестилирана вода 10 капсули Antiox, 2 капсули Nutrimax и 1 капсула Pax. Вечер слагахме по същата схема.

Това състояние продължи до 15 август.

След като се прибрах в къщи бях почти неподвижна. Благодарение на рехабилитатор, който ни препоръчаха, за около един месец стъпих на краката си. От самото заболяване получих хемороиди, които бяха много болезнени. Започнах да пия в усилени дози Antiox, Detox, Pax, Nutrimax, Lifepac Senior, цялата антистресова и цялата възстановителна серия в продължение на 6 месеца, но в същото време вземах 3 месеца Beauty и 2 пъти по 10 ампули женшен. Благодарение на тях косата ми се възстанови бързо, сгъсти се и стана чувствително по-здрава.

Главата все ме наболяваше, излъчването от телевизора все ми пречеше. Но един ден реших да отида на очен лекар и се оказа, че имам вътрешно перде. Наложи се да нося постоянно очила. Но започнах да вземам в усилени дози Antiox и за около година очилата ги свалих. Продължавам да пия Antiox в профилактични дози.

Когато бях в реанимацията на лявата ми пета се получи дълбока рана, която достигна до костта. Благодарение с намазване с Gel Millenium и посипване с Antiox раната на крака се затвори. Продължително време носих колана Magic Belt. Продължавам да пия в профилактични дози Класическа серия, Директна серия, Серия за цялото семейство. Ползвам козметичните линии на компанията, а също така нося и уникалната гривна „Vision TriActiv”.

От 2004 година съм студентка във ВСУ „Черноризец Храбър” – гр. Варна, специалност „Социални дейности”, задочно обучение. Дипломирах се през миналата година.

Благодарна съм на компания Vision, че направи такова чудо, на продуктите, че присъстват на българският пазар и най-вече на моите родители и моят спонсор Йорданка Ганчева, че са взели такова решение за да ме спасят.
                                         www.vivesano.wellnet.me


Тагове:   оцелях,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: wesip
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 103680
Постинги: 31
Коментари: 8
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031